Eşti aici

Soluții pentru probleme de autentificare aplicații Siveco

Acest articol e valabil pentru aplicațiile Siveco bazate pe AMS de exemplu SIIIR, Evaluare Națională, Admitere, Definitivat, Titularizare etc.

Toate aceste aplicații sunt optimizate pentru Google Chrome. Funcționează și pe Firefox dar pot să apară probleme. Este indicat să folosiți doar cu Google Chrome.

a) Dacă aplicația nu acceptă parola, în special după ce apare o nouă versiune a aplicației:

1. Navigați la pagina de autentificare

2. Dați clic dreapta pe iconița de reîncărcare a paginii

3. Selectați opțiunea "Empty Cache and Hard Reload"

4. Încercați să vă autentificați cu numele de utilizator și parolă ca de obicei

Pașii de mai sus trebuie făcute doar o dată când apare problema.

În cazul în care soluția de mai sus nu a rezolvat problema:

1. Navigați la pagina de autentificare și introduceți numele de utilizator și parola (nu apăsați pe autentificare)

2. Apăsați pe tasta F12 ca să apară bara de unelte, unde apăsați pe "Network"

3. Bifați "Disable cache" dacă nu este deja bifat

4. Apăsați pe autentificare

5. După ce v-ați autentificat, apăsați pe F12 ca să dispară bara de unelte

 

AtaşamentMărime
Image icon siiir_empty_cache.png82 KB
Image icon siiir_f12.png72.21 KB