Referitor la modul de întocmire a listelor de inventariere a echipamentelor achiziţionate în cadrul programelor SEI 3 şi 4 (OMECT nr. 6071/02.12.2008), facem următoarea precizare:
- Listele se transmit în formatul apărut pe site-ul inspectoratului: nu se permit modificări în rubricatură, nu se pot introduce sau neglija rânduri sau coloane;
- Se completează obligatoriu codul sau nr. inventar, stocurile faptice şi eventualele diferenţe în plus sau minus, numele şi prenumele persoanelor implicate în inventar ( comisia de inventariere, gestionar, contabilitate etc...)
- În cazul unor diferenţe existente, se anexează o notă de fundamentare şi documente justificative, din care să rezulte constatările comisiei (furt, degradări, lipsă etc.). Menţionăm , că echipamentele au fost predate şcolilor pe bază de proces-verbal de predare-primire de către un delegat împuternicit;
- Valoric (deocamdată) nu se solicită inventarierea;
- Unităţile de învăţământ, care au transmis deja listele , dar nu au respectat precizările de mai sus, vă rugăm să efectuaţi corecturile şi să ne trimiteţi din nou;
- Vă rugăm respectaţi termenul de transmitere a listelor.